Vitaelife Pharma Omega 3 – názory, cena, kde kúpiť, koľko je cena

[Total: 0    Average: 0/5]

Omega-3 je jedným z hlavných látok, ktoré pomáhajú zostať človek zdravý, mladý a plný energie. Nie je syntetizovaný v tele – človek dostane jeho jediné jedlo. Omega-3 mastné kyseliny pôsobia na bunkovej úrovni. Chráni bunky pred predčasným starnutím, pomáhajú regulovať metabolizmus lipidov. V každodennej stravy obsahovala minimálne množstvo. Ich nedostatok vynahrádza doplnenie alebo úpravy napájacieho zdroja.

Omega-3 polynenasýtené mastné kyseliny (PUFA), sú esenciálne tuky – sám v ľudskom tele, ktoré sa nevyrába. Najdôležitejšie z nich sú nasledovné:

  • DHA (DHA) – DHA. Nevyhnutné pre normálne fungovanie mozgu, je zodpovedný za tvorbu a zdravý nervový systém.
  • EPA (EPA) – eikosapentaenová kyselina. Pomáha transport lipidov, stimuluje imunitný procesy, zvyšuje odolnosť organizmu proti vírusom a infekciám.
  • ALA (ALA), alfa-linolénovej kyseliny. Nenahraditeľný pomocník v boji proti škodlivým cholesterolom. Pomáha vyrovnať sa so stresovými situáciami, normalizuje krvný tlak, zlepšuje stav nechtov, pokožky, vlasov.

Obsah

Užitočné vlastnosti

Omega 3 prospech nie je spochybňovaná ani zástupcovia tradičnej medicíny. To je jeden z mála potravinových doplnkov, ktoré odporúčajú samotní pacienti lekári.

  1. stimulujú produkciu hormónov, ktoré sú zapojené vo väčšine bunkovej biochemickú reakciu s.
  2. Pri pravidelnom používaní znižuje množstvo škodlivého cholesterolu v tele, je šanca vzniku závažné ochorenie srdca a mozgovej mŕtvice je znížený.
  3. polynenasýtených mastných kyselín omega-3, v podstate pre mužov -. Potrebné na vykonanie syntézy samčích buniek a mozgových neurónov
  4. Znížená emočné, psychická záťaž tým, že zvyšuje produkciu serotonínu. Znížená pravdepodobnosť vzniku depresie.
  5. pomôcť syntézu hormónov a steroidov.
  6. prispieť k okysličeniu tkanív vzhľadom k účasti na procesoch jeho dopravy.
  7. Dobrý vplyv na srdce, jeho kontraktilné aktivita.
  8. kĺbových tkanív pružnejšie. Znižuje závažnosť bolesti u ochorení kĺbov.
  9. prevencii rozvoja alergie, autoimunitné systémové ochorenia, zníženie intenzity zápalových procesov.
  10. v pravidelnom užívaní má pozitívny vplyv na pamäť, pozornosť.
  11. Zlepšiť stav pokožky, vlasov, nechtov.
  12. zvyšuje odolnosť.
  13. Zvyšuje odolnosť organizmu proti stresu, fyzickej a psychickej záťaži.
  14. Znížená produkcia kortizolu.
READ  diabetes Dialine - názory, cena, komentáre, oficiálne stránky

thete brbe bodybuider1 Vitaelife Pharma Omega 3   názory, cena, kde kúpiť, koľko je cena Omega-3 pre športovcov – povinný doplnok k dennej strave. Pravidelný príjem znižuje viskozitu krvi, normalizuje krvný tlak. Posilňujú krvné cievy, srdce nastaviť jednoduchšie. Skracuje dobu zotavenia po intenzívnom cvičení. Zlepšená reakcia, rýchlejšie silnejší rast svalového tkaniva. Lepšiu absorpciu vápnika, znižuje hladinu psychického stresu pri tréningu.

Obsah vo výrobkoch

našom tele tieto kyseliny nie sú syntetizované, treba zahrnúť do stravy potravín, ktoré obsahujú omega-3. Obaja sú rastlinné a živočíšne potravy. Hlavné potravinové zdroje omega-3 sú nasledovné:

  • morské plody a mastné morské ryby (najmä malé, ktorá je v spodnej časti potravinového reťazca: ančovičkami, makrela, sleď a sardinky, a pstruh, tresky škvrnité, tuniak);
  • riasy;
  • Mäso voľne žijúcich zvierat;
  • Horčica, ľaničníka a ľanový olej;
  • Špenát;
  • Listy purslane;
  • Chia.

Obsah omega-3 v ľanového oleja a mastných sardinky sú mimoriadne vysoké. Tieto dva produkty možno považovať za majstrov v obsahu mastných kyselín omega-3. Ale ľahko zlomiť, k ničomu pod vplyvom teploty, svetla, vzduchu. Preto je preferencie solené, Ryby, surové šaláty s rastlinným olejom. Pri použití matíc ako zdroj omega-3 sa neodporúča, aby vopred smažíme.

Denná sadzba

Čo sa týka lekárov denných dávok názory rozchádzajú. Niektorí veria najúčinnejší nízke dávky omega-3 v množstve od 0,5 do 2 g. deň. Iní veria, že telo potrebuje viac esenciálnych mastných kyselín. – až do 1 g pre každú percento telesného tuku

Optimálna denná normou omega-3 podľa väčšiny lekárov, 1-2 gramy na porciu až trikrát denne, to znamená 3 až 6 g denne. Odporúčaná denná dávka závisí od účelu prijatie.

  • Prevencia, zníženie hladiny cholesterolu. Take v malých dávkach do 1,5 gramov denne.
  • Omega 3 v kulturistike. Používa sa pre rýchlejšie získavanie svalovej hmoty. Trvať až 3 gramy denne.
  • Pomoc pri chudnutí. Pre normalizáciu metabolizmu podanej 3-4 gramov denne.
READ  Papillor papilómy - názory, cena, komentáre, oficiálne stránky

Kardiológovia odporúčame dospelých zdravých ľudí na prevenciu srdcových ochorení, vziať 300 mg omega-3. Ľudia s ischemickou chorobou srdca je odporúčaná dávka môže byť zvýšená na 1 gram. Trvať bez prerušenia.

thete bicyce bicycit1 Vitaelife Pharma Omega 3   názory, cena, kde kúpiť, koľko je cena Pozor! Čo je európske ministerstvo zdravotníctva odporúča ako dostatočný príjem, aby nie viac ako 1 g omega-3 za deň.

Ako sa omega-3

Presné pokyny možno nájsť na obale konkrétneho lieku. Dostupné omega-3 kapsule, aspoň – v kvapalnej forme. Množstvo liečiva na jednu dávku sa bude líšiť v závislosti od spôsobu výroby a jeho dávkovanie.

Kapsule Pri snímaní zapiť veľkým množstvom čistej vody. Brať s jedlom alebo pol hodiny po jedle. V závislosti na stave osoby, účelom príjmu a dávkovanie lieku podávaného od 2 do 6 kapsúl denne.

Predávkovanie omega-3 je veľmi vzácna. Príznaky predávkovania – nevoľnosť a zvracanie, bolesti v žalúdku a pankreasu, žalúdočná nevoľnosť, hnačka. Ale aj bez predávkovania omega-3 môže spôsobiť vedľajšie účinky. Vyhlásil laxatívny účinok. K dispozícii sú sťažnosti na chuť ryby v ústach. V ojedinelých prípadoch sú alergická reakcia s.

Hlavnými druhmi drog

Doplnky stravy omega-3 dostať do rôznymi spôsobmi. V lekárňach nájdete niekoľko druhov potravinových doplnkov.

  • Koncentrát olejovej prírodné rybie. Kyselina obsahuje vo forme triglyceridov.
  • Rafinovaný rybí tuk. Kyselina zo spracovania formu etylestery. Tieto lieky nie sú príliš účinné. tam nejaké použitie, ale je to malé.
  • napravovací triglyceridy. Pripravený z rafinovaného rybieho oleja preradením mastných kyselín za vzniku triglyceridov.
  • Krill olej a zelené pery mušle. Pomerne vysoký obsah fosfolipidov a triglyceridov.
  • Oil riasy. Vyššia koncentrácia triglyceridov v porovnaní s rybím olejom.
  • Podkožný tuk tesnenie.
  • Bylinné prípravky. Dostať predovšetkým z ľanového semienka, vlašské orechy, semená Chia.

Užitočné doplnky sú všetky bez výnimky, ale sú strávené v tele rôznymi spôsobmi.

Ako si vybrať ten správny liek

Nie, aby sa mýliť s drogou, pozorne prečítať zloženie a pokyny. Vezmite prosím na vedomie nasledujúce body.

  1. Vyberte si doplnky s prevahou EPA a DHA. Sú viac prospešné pre telo.
  2. Množstvo kyselín v kapsule. Je lepšie, aby prípravky s vyššou koncentráciou.
  3. Form. Doplnky vo forme etylesterov (EE) sa absorbuje zle. Je lepšie dať prednosť produktom na báze voľných mastných kyselín, triglyceridy, fosfolipidy. V zložení, budú uvedené ako FFA, TG, pls.
  4. vitamínu E. suplementácia vitamínom E je lepšie absorbuje a dlhší worknot.
READ  Varius Plus - názory, cena, komentáre, oficiálne stránky

Best Supplement – rybí tuk. Účinnejšie ropy mušle alebo krilu. – naše lekárne sú zriedkavé

Kontraindikácie

Aj napriek úžitkových vlastností omega-3, má niekoľko kontraindikácie. Pred zaobstaraním istý potrebné sa uistiť, že ich máte:

  • nadmerný príjem vitamínu D a vápnika.
  • alergická na rybí tuk.
  • pankreatitída, žlčové kamene.
  • zlyhanie obličiek.
  • Poruchy štítnej žľazy.
  • aktívna forma tuberkulózy.

V ostatných prípadoch suplementácia s mastnými kyselinami prinesie len výhody. Tento dodatok nie je pre jeden vstup. Pre dosiahnutie stabilného výsledku je potrebné, aby sa rybí olej alebo iný liek s omega-3 pravidelne.

Paulína Turošíká
About Paulína Turošíká 211 Articles
Mám veľa čo povedať o Iveve Jánošíkovej, ale najväčšie dve veci, ktoré je potrebné vedieť, je to, že je reflexívna a intuitívna. Samozrejme, že je tiež podmanivá, vtipná a presvedčivá, ale sú to tak isté, že sú desivé. jej reflexné myslenie, to je to, za čo je často uctievaná. Ľudia sa často spoliehajú na svoju a pozornú povahu v čase potreby. Nikto, samozrejme, nie je dokonalý a Kieran má veľa znakových chýb. jej ego a abrazivosť nie sú úplne zábavné a môžu zničiť veľa večerov. Našťastie jej intuícia pomáha udržiavať ich aspoň v malom.